Tükoder Logo
slogan
Anasayfa Hakkımızda Şubeler Üyelik Tüzük Arşiv İletişim

dikkat
sikayetler
kampayalar
mevzuat
dikkat
Tükoder Kimdir?
Bize Ulaşın
Zamlar
Avrupa Birliği
 

Banka Şikayet Formu

TÜKODER olarak bankalar ile ilgili şikayetlerinizi toplayıp ... yere iletmek için bir çalışma içindeyiz.
Lütfen bankalar ile yaşadığınız problemleri bize bildirin.

logo.jpgŞikayetler

04/08/2008 // Tükoder

Sineye Çekme, Hakkını ara ! Eskiden bohçacılar vardı; şimdi de pazarlamacılar var...
 
“Bir düzine bardak alana bir buzdolabı veriyoruz.” sözüne kananların sayısı, maalesef çok. Son yıllarda TÜKODER’e gelen şikayetlerin % 80’i kapıdan satışlar ile ilgili.
 
Sıklık oranına bakıldığında ikinci sırayı beyaz eşyalara ilişkin şikayetler alıyor.
 
Aman dikkat, üretim hataları yüzünden, aldığınız garanti belgesini her an kullanmak zorunda kalabilirsiniz.
 
Kampanyalarsa hala tüketicinin korkulu rüyası...-
 
Bir başka karabasan da, sağlıksız gıda ...
 
Ekonomik krizle birlikte, kamusal hizmetler tüketici şikayetleri açısından ön sıraya geçti. Elektrik, su, doğalgaz, ulaşım, haberleşme gibi kamusal hizmetler üstüste yapılan anormal zamlar ve eklenen vergilerle faturalı soygun boyutuna ulaştı.
 
TükoDer bireysel tüketici şikayetlerinin çözümüyle birlikte genel tüketici sorunlarının çözümü için de aktif uğraş veriyor. Öncelikle ve özellikle "kamusal hizmetler ayıplı olamaz" kampanyasıyla bu hizmetleri veren kuruluşların kar amacı değil kamu yararı gözetmesini talep ediyor. Bir yandan tüketicilerin bu konudaki duyarlılığını yükseltmek amacıyla etkinlikler yapıyor diğer yandan da tüketici mahkemelerinde ve idare mahkemelerinde genel tüketici sorunları ile ilgili davalar açarak hukuk mücadelesi veriyor.


  Şikayetleriniz varsa, sineye çekmekten başka yollar da var. Eğer satıcıdan veya hizmet veren kişi ve kuruluştan hakkınızı alamıyorsanız, TÜKODER şubelerinin gönüllü elemanları size yardımcı olmaya hazır. Ama önce siz şu soruyu sorarak kendi kendinize yardımcı olun:
 
Ne yapmalıyım?
 
Aslında en iyi yol, TÜKODER görevlileri ile yüzyüze görüşmek. Bunun için vaktiniz yoksa bile, en azından sorununuzu
 
Bize bildirin !
 
Derneğimizin tüketici şikayetlerinin çeşitliliği ve yoğunluğu hakkında sağlıklı bilgilere ihtiyacı var. Ancak bu verilere dayanarak kamuoyu oluşturmak ve siyasi ve idari kararlarda etkili olmak mümkün.




Tüketiciyi Koruma Derneği | Tüm Hakları Saklıdır.