BEYLİKDÜZÜ ŞUBESİNİN 2016 YILI ÇALIŞMA RAPORUNDAN BİR BÖLÜM.

Değerli Tüketiciler, Bilinçli Tüketici Sağlıklı Ekonominin Temelidir. bu köşe yazımda Sivil Toplum Örgütleri Şeffaf olmalı ve her zaman hesap verebilmelidir,  2016 yılının bitirip 2017 yılına girmeye hazırlandığımız şu Aralık ayının ortalarında 2016 yılının muhasebesini yaparak Tükoder Beylikdüzü Şubemiz nasıl bir yıl geçirdi kısaca bir çalışma raporunu sizlerle paylaşıyoruz. Sivil Toplum …

Devamını Oku

TÜKODER Genel Başkanı Haşmet Atahan

Haşmet Atahan’ın açıklaması- Genel görüntüler Tüketiciyi Koruma Derneği (TÜKODER) Balıkesir Şubesi’nin olağan genel kurulunda konuşan TÜKODER Genel Başkanı ve Tüketici Hareketi Dönem Sözcüsü Haşmet Atahan, tüketici örgütleri önündeki yasal mevzuatların düzenlenmesini istedi.Cumhurbaşkanı Recep tayip Erdoğan ve Başbakan Ahmet Davutoğlu?nun da tüketici hakları konusundaki sorunları dile getirdiklerini ifade eden Atahan Sayın …

Devamını Oku

Elektrikteki Kayıp-Kaçak Basın Açıklaması

Aşağıda imzası bulunan Tüketici Örgütler Taksim Hill Otelde bir araya geldiler. Özellikle tüketicilerden haksız yere alındığı üst mahkemelerce karar bağlanan elektrikteki kayıp-kaçak bedelleri üzerine yapılan toplantı sonucu ortak basın toplantısı düzenlendi. Basın toplantısı metni aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. Ayrıca toplantıdan bu birlikteliğin devam ettirilerek Tüketici Çalıştayları düzenlenmesi, Tüketiciyi Koruma Hareketinin her …

Devamını Oku

“Tüketicilere taciz ölçüsünde mesajlar geliyor”

1 Mayıs?ta yürürlüğe giren yeni düzenlemelere rağmen, vatandaşların pazarlama ve tanıtım amaçlı, istenmeyen mesaj, arama ve e-posta gibi uygulamalara karşı şikayeti son bulmadı. Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ile 1 Mayıs 2015 tarihinde yürürlüğe giren düzenlemeler, şirketlerin pazarlama ve tanıtım amaçlı mesaj, arama ve e-posta yollayamayacağını, bunları yollayabilmek için vatandaştan …

Devamını Oku

Tüketiciyi Koruma Derneği’nden Kritik Uyarı

Tüketiciyi Koruma Derneği, kredi kartı aidatı, kredi dosya masrafları ve başka masrafların iadesi ile ilgili şikayetlerin yoğunlaştığını belirterek önlem alınması gerektiği uyarısında bulundu ahlakın işidir Nurettin Topçu Tüketiciyi Koruma Derneği (TÜKODER) Genel Başkanı Haşmet Atahan, kredilerle ilgili, dosya masrafları ve başka birtakım masrafların iadesine yönelik başvurularda önemli bir yoğunluk bulunduğunu …

Devamını Oku

VALE Mİ VOLE Mİ?

Beylikdüzü Özel Medicana Hastanesi’nin vale hizmetleri adı altında hasta ve hasta yakınlarından 10 TL otopark ücreti aldığı ortaya çıktı. Sağlık Bakanlığı’nın hastane otoparklarından ücret alınmayacağı yönündeki genelgesine rağmen vatandaşlardan para talep edilmesi tepkilere neden oldu Beylikdüzü Özel Medicana Hastanesi’nin bodrum katında hizmet veren otoparkı için hasta ve hasta yakınlarından 10 …

Devamını Oku